Welkom bij JOBexpo '23-'24.
Via dit formulier is het mogelijk om je in te schrijven voor één of meerdere JOBexpo’s in West- en Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant.
Enkel bedrijven kunnen zich inschrijvingen voor een JOBexpo. Je kan er als bedrijf voor kiezen om je te laten vertegenwoordigen door een interimkantoor. Interimkantoren zelf kunnen niet inschrijven.
De deelnameprijs is vastgelegd op 432€ (excl. BTW) per JOBexpo.
De kostprijs omvat:
Per JOBexpo-inschrijving wordt jullie bedrijf, na bevestiging, met minstens 1 recruiter ingepland. Hierbij mag je rekenen op 12 tot 16 gesprekken.Wens je meer gesprekken te kunnen voeren? Per JOBexpo zal je het gewenste aantal “recruiters die gesprekken afnemen” kunnen doorgeven (maximum 3 per bedrijf). Bij het afsluiten van de inschrijvingen, wordt bevestigd met hoeveel recruiters jullie effectief gesprekken kunnen afnemen.
Let op: de inschrijving bestaat uit 2 delen. In dit eerste deel zal je de bedrijfs- en facturatiegegevens ingeven. Nadien zal je via e-mail een link ontvangen naar je persoonlijk dashboard. Via dit dashboard kan je inschrijven voor de gewenste JOBexpo('s) en heb je te allen tijde een overzicht van je inschrijving(en).
Via volgende link kan je een indeling van de vakgebieden per school vinden
Omschrijf hier kort de activiteit van jouw bedrijf. Leerlingen maken op deze manier kennis met je bedrijf. Deze omschrijving verschijnt samen met jullie vacatures op www.jobexpo.be. (max. 3 regels)
Wanneer een interimkantoor de vertegenwoordiging van een bedrijf op zich neemt, vragen we uitdrukkelijk om in de e-mailadressen geen verwijzing te zetten naar de naam van het interimkantoor. Er kan gewerkt worden met een neutraal e-mailadres.
Gelieve de verwerkersovereenkomst na te lezen en goed te keuren: